سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/9/29
9:5 عصر

خطبه غدیر3-1(اعلان رسمى ولایت و امامت دوازده امام علیهم‏السلام)

سلام

روز عرفه خوش گذشت؟ چقدر استفاده کردی؟ در دعا ها که دچار توهم نشدی خدای نکرده! خب خدا رو شکر

چه دعایی در حق من کردی!؟ اصلاً به من دعا کردی؟ اصلاً کلاً دعا کردی؟اصلاً میدونستی امروز چه روزی بود؟فردا!!! فردا رو میدونی چه روزیه؟ تو رو خدا نگو شب یلداست که .....!!! اصلاً میدونی شب یلدا یعنی چه؟؟زمستونو چی؟؟ اصلاً ولش کن مهم اینه که آماده شده باشی برای بریدن سر خودت...برای چی؟؟ خوب فردا مگه نمیدونی چه روزیه؟ شبشو نمیگماااا... اون پائینو دیدی؟ عید غدیر! یک هفته قبلش چی میشه؟؟ آفرین ، قربان......ت برم!!.........

تا کار دارای بیخی نشده بریم سر اصل مطلب که ادامه خطبه غدیر باشه!باشه؟
......................................................................................................

اعلان رسمى ولایت و امامت دوازده امام علیهم‏السلام

اى مردم، این مطلب را درباره او بدانید و بفهمید، و بدانید که خداوند او را براى شما صاحب اختیار و امامى قرار داده که اطاعتش را واجب نموده است بر مهاجرین و انصار و بر تابعین آنان به نیکى، و بر روستایى و شهرى، و بر عجمى و عربى، و بر آزاد و بنده، و بر بزرگ و کوچک، و بر سفید و سیاه. بر هر یکتا پرستى حکم او اجرا شونده و کلام او مورد عمل و امر او نافذ است. هر کس با او مخالفت کند ملعون است، و هر کس تابع او باشد و او را تصدیق نماید مورد رحمت الهى است. خداوند او را و هر کس را که از او بشنود و او را اطاعت کند آمرزیده است.

اى مردم، این آخرین بارى است که در چنین اجتماعى بپا مى‏ایستم. پس بشنوید و اطاعت کنید و در مقابل امر خداوند پروردگارتان سر تسلیم فرود آورید، چرا که خداوند عز و جل صاحب اختیار شما و معبود شماست، و بعد از خداوند رسولش و پیامبرش که شما را مخاطب قرار داده، و بعد از من على صاحب اختیار شما و امام شما به امر خداوند است، و بعد از او امامت در نسل من از فرزندان اوست تا روزى که خدا و رسولش را ملاقات خواهید کرد.ادامه خطبه...

86/9/28
6:58 عصر

خطبه غدیر-2(فرمان الهى براى مطلبى مهم)

فردا روزی است که همه دعاهای انسان اجابت میشود.
اعمال انسان در این روز باطن پیدا می کند و به عالم غیب وصل میشود.
نیات جزو اعمال حساب میشود.همچنین سخن ها.
فردا روز عرفه است.

میگویند، احتیاط کن ، التماس نکن!
من احتیاط نکرده ام......واقعاً التماس دعا دارم.


ادامه خطبه غدیر را از لسان پیامبر نوش کنید...
......................................................................................................

فرمان الهى براى مطلبى مهم

براى خداوند بر نفس خود به عنوان بندگى او اقرار مى‏کنم، و شهادت مى‏دهم براى او به پروردگارى، و آنچه به من وحى نموده ادا مى‏نمایم از ترس آنکه مبادا اگر انجام ندهم عذابى از او بر من فرود آید که هیچکس نتواند آن را دفع کند، هر چند که حیله عظیمى بکار بندد و دوستى او خالص باشد ـ نیست خدایى جز او ـ زیرا خداوند به من اعلام فرموده که اگر آنچه در حق على بر من نازل نموده ابلاغ نکنم رسالت او را نرسانده‏ام، و براى من حفظ از شر مردم را ضمانت نموده و خدا کفایت کننده و کریم است.

خداوند به من چنین وحى کرده است: «بِسْمِ اللّه‏ِ الرَّحْمانِ الرَّحیمِ، یا اَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما اُنْزِلَ اِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ ...»، «اى پیامبر ابلاغ کن آنچه از طرف پروردگارت بر تو نازل شده ـ درباره على، یعنى خلافت على بن ابى‏طالب ـ و اگر انجام ندهى رسالت او را نرسانده‏اى، و خداوند تو را از مردم حفظ مى‏کند.»
ادامه خطبه...

86/9/27
7:45 عصر

خطبه غدیر-1(الحمد و الثناء)

سلام

- سالروز شهادت امام باقر(علیه السلام) را تسلیت عرض میکنم
- عذر تقصیر بابت کار نگرفتن مخ(خَیّله) عزیزان در این چند وقت!
این چند وقت که در این صنعت سیب زمینی وارد شدم کمی متاثر شده ام و رگهای درونم در حال کم شدن است....
- پیام آقا به حاجی ها را بخوانید.
- یازده روز دیگر سالروز بزرگترین و جهانی ترین واقعه ی تاریخ ساز است. واقعه ای که خدا با ایجاد آن و بوسیله حبیبش ، راه را به تمامی خلق شناساند و حجت را بر تمام انسانهایی که آفریده تمام کرد.
- خطبه غدیر که از جانب وجودی صادر شده ؛ که بر اساس هوی سخن نمیگوید (لا ینطق عن الهوی) ، محل تجلی سنت الله است و اراده و مشیت الهی از ابتدا تا انتهای این خطبه ی بینهایت ، با وضوحی خیره کننده پیداست!
- پیامبر و دیگر ائمه ،به انتشار آن میان دیگر افراد تا ابد اشاره نموده اند و هر مسلمانی را به این کار فرمان میدهند که این خطبه را به فرزندان خود منتقل کند.
به همین سبب تصمیم گرفتم از این تریبون تمام این خطبه را منعکس کنم.
- حتماً میدانید، اگر این خطبه و توصیه ها و فرامین موجود در آن کاملاً دنبال و اجرا میشد، انسان هیچ گاه رسماً به حجاب توهم فرو نمیرفت و امروز هم ما ، یعنی مایی که به این سخنان اعتقاد داریم و به آنها عشق می ورزیم، مجبور نبودیم بیشتر انرژی خود را صرف بیرون آمدن از این باتلاق توهم بکنیم.
-
ذکر سند ودلیل باشد برای بعد از اتمام خواندنِ با دقتِ خطبه.که مربوط به متوهمین عزیزی است که از میان جملات سند بودن آنرا نخوانده اند.(متن خطبه، خودش سند است.)
......................................................................................................

الحمد و الثناء

حمد و سپاس خدایى را که در یگانگى خود بلند مرتبه، و در تنهایى و فرد بودنش نزدیک است. در قدرت و سلطه خود با جلالت و در ارکان خود عظیم است. علم او به همه چیز احاطه دارد در حالى که در جاى خود است، و همه مخلوقات را با قدرت و برهان خود تحت سیطره دارد.

همیشه مورد سپاس بوده و همچنان مورد ستایش خواهد بود. صاحب عظمتى که از بین رفتنى نیست. ابتدا کننده و بازگرداننده اوست و هر کارى به سوى او باز مى‏گردد.

به وجود آورنده بالا برده شده‏ها (آسمانها و افلاک) و پهن کننده گسترده‏ها (زمین)، یگانه حکمران زمین‏ها و آسمان‏ها، پاک و منزّه و تسبیح شده، پروردگار ملائکه و روح، تفضّل کننده بر همه آنچه خلق کرده، و لطف کننده بر هر آنچه به وجود آورده است . هر چشمى زیر نظر اوست ولى چشم‏ها او را نمى‏بینند

ادامه خطبه...

<      1   2