سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/5/17
11:59 عصر

تولد یک توهم

سلام

میلاد زینت پرستندگان و اعیاد شعبانیه مبارک باد!

متاسفانه برخلاف انتظارات در نیمه سال هشتاد و هفت قرار داریم ، دیروز تولد یک سالگی توهم من بود ولی این دومین پست امسالم است که در میان  فشارهای متعدد کاری، روانی،برزخی،فارغ التحصیلی،پروژه ای و ... نوشته میشود.دلم می خواست پیش از این، از مناسبت های تقویمی و غیر تقویمی استفاده کنم و مطالبی توهم آمیز و توهم انگیز بنویسم اما خوب نشد که بشود ......

در هر حال سال گذشته ،شانزدهم مرداد بود که این جایگاه را برای خود باز کردم تا واقعاً در آن بنویسم.اولین هدفم از این کار همان نوشتن بود و دومی نوشتن مطالبی منسجم حول محور عنوان(یعنی توهم)،و هدفم از انتخاب این عنوان ،دیدن موضوعات مختلف از جایگاه توهم و دیدن جایگاه توهمی موضوعات بود که یقیناً تا به حال در این وبلاگ به این اهداف نرسیده ام، که ممکن است همین به روز نکردن منظم و پراکندگی موضوعات مطرح شده ، دلیل اصلی اش باشد.
اما قابل توجه است که افتتاح این وبلاگ در زندگی من تاثیر بسزایی داشته و از روز تاسیس، نکات خوبی (مثبت یا منفی)بدست آورده ام.مثلاً از پارسال تا حالا در هر شرایطی ،با دیدی منتقدانه ، به منظور بیرون کشیدن موی سپید توهم از ماست افکار و اخبار و افعال و اشکال و اقوال و.... به مسایل نگاه کرده ام.و می خواستم این دید را با شما در میان بگذارم که نشد.البت در اولین پست که با عنوان ((افت..احیه)) تقدیم شد، متذکر شده بودم که شاید ترک کنم و دیگر ننویسم،اما به هر حال این حق شماست که در هر وبلاگی که می خواهید وارد شوید،با مطلبی نو روبرو شوید(هر چند چرت و پرت!!!) پس در این سالروز فرخنده، امیدوارم از حقتان بگذرید و بر من ببخشایید.....!

فعلاً خداحافظ